1. Kërkimi për ngjarje
LinkedIn ofron një seksion “Events” Derisa faqja automatikisht sugjeron ngjarje që mund të ju interesojnë, ajo ju mundëson të kërkoni listime me etiketime. Për t’ju qasur seksionit të ngjarjeve, klikoni opsionin “More” në
menynë naviguese në pjesën e sipërme në profilin tuaj dhe zgjidhni
“Events”. Nga këtu, ju mund të shfletoni të gjitha listimet e ngjarjeve ose të shkoni poshtë rezultateve sipas llojit dhe vendit. Nëse ju e bëni një kërkim me ndonjë etiketim, ju do të keni opsionin për të radhitur rezultatet në bazë të datës ose lidhjes.
2. Shtoni një aplikacion
A e keni ditur që aplikacionet e palës së tretë janë në dispozicion në LinkedIn?
Derisa përzgjedhja nuk është e madhe, janë disa vegla mjaft të
dobishme që mund t’i shtoni në profilin tuaj. Disa nga aplikacionet që
mbase mund t’i quajmë më të rëndësishme janë aplikacioni për skedarët në
Box.net, që ju mundëson të shpërndani përmbajtjen në profilin tuaj dhe
të bashkëpunoni me shokë dhe kolegë. Ju gjithashtu mund të shpërndani
librat që jeni duke i lexuar me listën për lexim (Reading List) nga
Amazon.
3. Rregulloni furnizuesin me lajme me LinkedIn Today
Derisa LinkedIn është një burim mjaft i mirë për informacione që kanë
të bëjnë me karrierën, faqja tani është gjithashtu një burim i
shkëlqyer për lajme në lidhje me industrinë dhe biznesin. Veçoria “LinkedIn Today” ju mundëson të rregulloni një furnizues me
lajme plotësisht të përpiluar në bazë të interesave dhe rrjetit tuaj
profesional. Për të rregulluar një faqe LinkedIn, klikoni në “News” në shiritin në
pjesën e sipërme dhe zgjidhni “LinkedIn Today”. Tani nëse klikoni në
ikonën me “dhëmbëza” në pjesën e sipërme djathtas të faqes, ju mund të
rregulloni se çfarë dëshironi të shihni. Mund të “ndiqni” industritë për
të parë lajmet që kanë lidhje me vende të caktuara dhe të ndiqni burime
për të parë përmbajtjen e tyre në rrjedhën tuaj të lajmeve. Sapo ta keni rregulluar faqen me parapëlqimet tuaja personale, kyçuni
në LinkedIn për të kapur ose për të marrë një pasqyrë ditore ose javore
në email.
4. Bashkojuni ndonjë grupi
LinkedIn ka mijëra grupe në të cilat ju mund të bashkoheni dhe të përfshiheni me disa rrjete sociale që kanë të bëjnë me punë. Për të filluar me grupet në LinkedIN, klikoni opsionin “Groups” në
menynë në pjesën e sipërme. Tani ju mund të shihni grupet të cilave ju
përkasin ata që i keni në listën e kontakteve e poashtu edhe grupet për
të cilat algoritmi i LinkedIn mendon që ju mund të jeni të interesuar.
Ose mund të kërkoni në bazë të fjalëve të caktuara. Rezultatet për kërkime do të paraqesin se sa aktiv është një grup,
kështuqë ju mund të siguroheni që t’i bashkangjiteni një grupi që është
aktiv për momentin. Me vetëm 1 milion grupe në gjuhën angleze, por duhet thënë se janë
edhe disa grupe në gjuhën shqipe. Nëse nuk ju pëlqejnë grupet
ekzistuese, ju normalisht mund edhe të krijoni një grup të ri.
5. Eksperimentoni me LinkedIn Labs
Së fundi, argëtohuni me seksionin eksperimentues “Labs” të LinkedIn.
Nëse doni të shihni një virtualizim të ndërmarrjeve më të kërkuara në
LinkedIn, të shikoni rrjetin tuaj në një rrugë më kreative, të shikoni
lidhjet tuaja në LinkedIn në një vijë kohore, ose të kërkoni në LinkedIn
përmes një porosie tekstuale, aty ndodhet një vegël për ta bërë këtë.
0 comments:
Post a Comment