Nuk pëlqehen shërbimet për tregim të vendndodhjes

Përpjekjet për të treguar vendndodhjen e përdoruesit gjatë përditësimit të statusit në rrjete shoqërore nuk kanë gjetur një pëlqim të madh nga adoleshentët amerikanë. Kjo sipas një studimi të ri ku tregohet që vetëm disa adoleshentë amerikanë janë të interesuar në shkëmbimin e informacionit për vendndodhjen e tyre në shërbimet si Foursquare dhe Gowalla.
Kjo është pavarësisht nga fakti që më shumë se një çerek i të gjithë adoleshentëve amerikanë është duke përdorur shërbimet shoqërore. Sipas Pew Interent & American Life Project, shërbimet që japin udhëzime ose rekomandime për restorante, muze dhe tetaro duke u bazuar në vendndodhjen tuaj duket të jenë shërbimet më të popullarizuara, të përdorura nga rreth 23% e të gjithë adoleshentëve amerikanë.
Por kur vjen për paraqitjen e prezencës në kafiterinë tuaj lokale, ndonjë park të qytetit nga shërbimet si Foursquare ose Gowalla, adoleshentëve nuk iu interesojnë. “Amerikanët nuk janë aq të etur për të shkëmbyer qartësisht vendndodhjen e tyre në faqet e mediave shoqërore” tha Kathryn Zickuhr, që është specialiste hulumtuese
në Pew Internet & American Life Project dhe bashkautore e raportit.
Në fakt, adoleshentët amerikanë kanë më tepër dëshirë që të përfshijnë vendndodhjen e tyre si të dhënë shtesë në cicërime ose në përditësime në rrjete shoqërore se sa të bëjnë “check-in”. Vetëm 4% e adoleshentëve amerikanë përdorin telefonat e tyre për të shpërndarë informatën për vendndodhjen e tyre nëpërmjet “check-ins”-ave, ndërsa 7% e tregojnë vendndodhjen nëpërmjet përditësimeve statusore në rrjetet shoqërore si Facebook dhe Twitter.
Burimi: PCworld