Ideja
e vajzave dhe djemve të “Albania Tourist Guide”, synon të promovojë
tërë potencialin turistik të Shqipërisë jo thjeshtë përmes një faqeje
Interneti, por edhe përmes një aplikacioni mobil që hapet edhe offline. Nëse
gjatë periudhës së komunizmit ishte disi e paqartë se çfarë nënkuptonte
të bërit turizëm dhe çfarë përfitimesh mund të vinin prej tij, në vitin
2012 thuajse çdo shqiptar e di se zhvillimi i turizmit sjell mirëqenie
për njerëzit dhe njëkohësisht për të gjithë vendin. Falë buxhetit më të
madh, qeveria arrin t’i promovojë bukuritë e Shqipërisë nëpër panairet
botërore të turizmit apo me anë të spoteve televizive në kanalet më
prestigjioze të botës.
Ama kjo nuk do të thotë se nisma të tjera, të
menduara dhe të vëna në zbatim nga studentë të talentuar e plot dëshirë
për të dhënë kontribut në zhvillimin e vendit, nuk mund të plotësojnë
hapësirën informative për turistët vendas e të huaj. Pikërisht një
iniciativë për të ndihmuar në shërbime më të mira turistike ndihmoi të
rinjtë e grupit “Albania Tourist Guide”, që të fitojnë çmimin e tretë në
“Startup Weekend”-in e zhvilluar para disa javësh në Tiranë. Në kohën
kur turizmi konsiderohet botërisht si prioritet i prioriteteve, qoftë
për të ardhurat në buxhetin e shtetit, ashtu edhe për të ardhurat në
buxhetin e bizneseve që ofrojnë shërbime turistike, ideja e këtyre të
rinjve premton një promovim më modern dhe teknologjik, në përputhje me
epokën digjitale në të cilën po jetojmë. Djemtë për teknologjinë, vajzat për marketingun Një
grup djelmoshash të apasionuar pas informatikës dhe dy vajza me profil
ekonomik, u bënë bashkë gjatë 54 orëve të eventit pro sipërmarrjes dhe
ideve novatore. Në qendër të punës së tyre u vu pikërisht ideja e Enis
Ulqinakut, shkodranit që e kishte menduar prej kohësh “Albania Tourist
Guide” si “një platformë për të sugjeruar udhëtime turistike dhe për t’u
lejuar përdoruesve, që të krijojnë udhëtimin e tyre të parapëlqyer duke
shkarkuar të dhënat për çdo detal të udhëtimit të tyre”. Gjatë ditëve
të “Startup Weekend”-it atij i'u gjendën pranë edhe miqtë e tij nga
universiteti “Epoka”, Diamant Neziri, Arditi Dervishi, Haris Krasniqi,
Haris Memeti, Elena Pici, si edhe Esmeralda Topuzi nga “Universiteti
Europian i Tiranës”. Energjia e tyre tërhoqi edhe vëmendjen e
organizatorëve të eventit, ndërsa juria i kushtoi vëmendjen e duhur
detajeve teknike të propozuara nga grupimi i formuar tërësisht nga
studentë. E gjithë kjo nismë, që ndezi motorët brenda një
fundjave, synon që të lehtësojë shëtitjen e turistëve vendas dhe sidomos
të huaj nëpër zonat e ndryshme të Shqipërisë, në zbulim të trashëgimisë
historike, natyrore e kulturore. Në të njëjtën kohë, ajo do të ndihmojë
edhe bizneset e ndryshme që ofrojnë shërbime turistike për të zgjeruar
aktivitetin e tyre, duke reklamuar në faqen e dedikuar të Internetit dhe
në aplikacionin mobil. “Risia që i ofrojmë turistëve është vetë
aplikacioni offline në ndihmë të klientëve, për të kursyer në tarifat e
Internetit roaming apo për të zgjidhur pamundësinë e të pasurit Wi-Fi”,
shprehet Esmeralda, e cila bashkë me Elenën kanë marrë përsipër aspektin
e marketingut dhe reklamimit të “Albania Tourist Guide”. Ato nuk
rreshtin së theksuari tiparin kryesor të produktit të tyre: lehtësinë me
të cilën çdokush, që ka ndërmend të vizitojë vise të ndryshme anembanë
vendit, mund ta organizojë udhëtimin e tij nëpërmjet aplikacionit që do
të jetë në celularin e tij në çdo moment, gjë që kursen jo vetëm
shpenzime, por edhe kohë e peshë. Ky do të ishte një hov cilësor për
tregun e turizmit në Shqipëri, sepse shpesh shikohen nëpër rrugët dhe
shtigjet e vendit të huaj disi të përhumbur midis hartave aspak praktike
dhe publikimeve të trasha të paazhurnuara me ndryshimet e një vendi, që
ndryshon nga dita në ditë. Një aplikacion offline për të shëtitur më lehtë Shqipërinë Nisma
e grupimit të renditur si i treti sipas vlerësimit të jurisë së nderuar
të “Startup Weekend”-it mund të mos jetë vërtet risi në tregun e
aplikacioneve apo mund të ketë vërtetë nevojë për shumë promocion, siç
thotë Elena, por ajo ka një mori përparësish të cilat do të ndikojnë në
suksesin e saj në tregun e produkteve online. “Kjo është një ide all in
one, sepse në një faqe të vetme Interneti gjithkush do të mund të gjejë
informacionin që e kërkon. Për ta lehtësuar sa më shumë përdorimin e
aplikacionit në versionin mobil, gjë që e bën qasjen tepër të lehtë.
Përballë një kostoje të ulët për shitjen e produktit, ne mendojmë se
kemi një mundësi të mirë për të gjeneruar të ardhura të mjaftueshme, për
ta pasuruar vazhdimisht produktin tonë”, shton vajza që studion për
ekonomi tek “Epoka” dhe për drejtësi në Universitetin e Tiranës. Të
rinjtë e kanë ndarë mendjen për një qasje praktike të vënies në zbatim
të idesë së tyre që këtë verë, pasi synojnë kontaktet e drejtpërdrejta
në terren me aktorët e ndryshëm të turizmit. Ata i mëshojnë faktit, se
risia e iniciativës së tyre konsiston sidomos në faktin që aplikacioni
do të funksionojë me sistemin GPS dhe do të mundësojë azhurnimin e
nevojshëm. Esmeralda dhe Elena ngulin këmbë se gjithçka do të jetë gati
për në App Store brenda fundit të muajit qershor, prandaj Enisi,
Diamanti dhe djemtë e tjerë i janë futur punës shumë fort për të
përmbushur këtë afat. Pas finalizimit të të gjithë procesit të vënies në
funksionim të aplikacionit, ai do të nxirret në shitje nga App Store
dhe të tjera pika shitjeje online. Ashtu si edhe të gjithë përkrahësit vendas e të huaj të “Startup Weekend”-it të parë shqiptar, “PCWorld.al” dhe “CIO.al”
do të kenë kënaqësinë të promovojnë edhe në shkrime të tjera në të
ardhmen jo thjeshtë idetë e këtyre të rinjve të talentuar apo të grupeve
tjera fituese, sepse nuk bëhet fjalë thjeshtë për shitblerje apo
marketing. Në misionin tonë informues e promovues do të përpiqemi t’i
japim më shumë hov vet shpirtit të sipërmarrjes, konkurrencës së ideve
novatore dhe risive në teknologjinë e informacionit, të cilat ashtu si
edhe në të gjithë botën gjenerohen përditë nga shqiptarët, me
shqiptarët, për shqiptarët.
0 comments:
Post a Comment