Tani që Instagram ka fituar 1 miliard dollarë nga Facebook dhe me
kurorëzimin si më i miri në mesin e aplikacioneve për shpërndarje të
fotografive, inovacionet janë duke marshuar drejt një fushëbeteje të re
për celularë: videot. Në krye të kësaj përleshjeje është Viddy. Nëse nuk
keni dëgjuar për të, me siguri që së shpejti do ta bëni këtë. E
lëshuar gjatë vitit të kaluar, faqja thotë që i ka 27 milionë përdorues
unikë. Kjo faqe madje i ka disa personalitete të njohura në mesin e
përdoruesve, si Bill Cosby, Snoop Dogg, bashkëthemeluesin e rrjetit
Twitter, Biz Stone. Madje, Mark Zuckerberg kishte postuar një klip të
qenit të tij duke luajtur.
Gjatë ditës së sotme, Viddy lajmëroi për marrjen e 30 milionë
dollarëve si financim nga investitorët duke përfshirë NEA, Goldman
Sachs, Battery Ventures dhe Khosla Ventures.
Kjo ndërmarrje deri më tani
vlerësohet me vlerë rreth 350 milionë dollarë. Stili i Viddy është i thjeshtë dhe i shkurtër. Aplikacioni ua
mundëson përdoruesve që të transmetojnë klipe prej 15 sekondave tek
shokët e tyre në rrjetet shoqërore duke përfshirë këtu rrjetin Facebook,
Twitter, YouTube dhe Tumblr. Përdoruesit mund të shtojnë edhe disa
gjëra për të rritur profesionalizmin e klipeve.
0 comments:
Post a Comment